Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره آموزشی قیف فروش و اهمیت ثبت پاخور منتشر شد

خیلی وقت ها، از نداشتن مشتری شکایت میکنیم، انرژیمون کم میشه و … اما از طرف دیگه فروشنده‌هایی رو میبینیم که همیشه مشتری دارند. اینجور وقت ها ذهن ما میره سراغ راحت ترین توجیه، گفتن عبارت هایی مثل:

  • جای فروشگاه من خیلی بده ولی از اون ها خیلی پاخورش زیاده
  • فروشگاه من کسی از مقابلش رد نمیشه
  • و ….

اما خیلی وقت ها ماجرا اینگونه نیست و دلایل دیگه ای برای موفق شدن یک فروشگاه وجود داره. یکی از مهم ترین دلایل درک قیف فروش و اقدام های پیرامون اون هست! 

درست شنیدید قیف فروش به ما کمک میکنه که افراد رو جذب کنیم، با اقدام هایی اون ها رو ترغیب کنیم و در نهایت اون ها رو به خریدار تبدیل کنیم. در این مینی دوره آموزشی که در ۳ درس (۳۰ دقیقه) ارائه شده است شما با قیف فروش و مدل‌های پیرامون آن آشنا میشید.

بعد اجرای قیف فروش و پایبندی به اون، وقته تحلیل کردن هست.

یعنی باید داده‌های مشتریان رو داشته باشید و در نهایت با تحلیل درست بهترین ساعات روز برای فروش، بهترین روزها برای فروش، کالاهای پر طرفدار و … را بدست بیارید. در انتهای این مینی دوره شما را با مفهومی به نام FootFall یعنی پاخور آشنا کردیم که این روزها در مجموعه اسنوا زیاد اسمش رو میشنوید. با ثبت پاخور و تحلیل آن اطلاعات خوبی بدست خواهید آورد.

وینگ؛ آکادمی رشد اسنوا دوره ای با عنوان “دوره آموزشی قیف فروش و اهمیت ثبت پاخور ” تدوین و منتشر کرده است. شما می توانید از طریق لینک زیر در این دوره شرکت نمایید.

ورود به دوره

1 دیدگاه دربارهٔ «دوره آموزشی قیف فروش و اهمیت ثبت پاخور منتشر شد»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا