Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

معرفی سریال به من دروغ بگو

زبان بدن یکی از ابزارهایی است که برای پیشبرد درست یک مذاکره می توانید از آن بهره‌مند شوید. زبان بدن مانند هر علمی شامل یکسری از اصول و قواعد می باشد که با تکرار و یادگیری صحیح آن می توانید در مذاکره موفق باشید. یکی از ابزارهای خوب برای یادگیری، در کنار مطالعه کتاب و شرکت در دوره‌های آموزشی، تماشای فیلم یا سریال است. یکی از این سریال‌ها که به خوبی با تماشای آن می‌توانید به زبان بدن مسلط شوید سریال به من دروغ بگو است.

به من دروغ بگو نام یک سریال جنایی درام آمریکایی است که اولین بار ۲۱ ژانویه ۲۰۰۹ از شبکه فاکس پخش شد. در این مجموعه، دکتر کَل لایتمن (تیم راث) و همکاران وی در گروه لایتمن، قراردادهای کاری را برای کمک کردن طرف های سوم (مانند مقام های قضایی فدرال و محلی) در پیدا کردن حقیقت قبول می کنند. دکتر لایتمن و همکارانش متخصص زبان بدن هستند و همه احساس ها و عواطف و دروغ های دیگران را با توجه به صدا، حرکات صورت و بدن تشخیص می دهند.

محوریت فیلم روی تشخیص حقیقت و انگیزه های افراد از روی زبان بدن است.

معرفی سریال به من دروغ بگو

سریالی با داستانی متفاوت و بسیار جدید؛ به معماهایی می پردازد که پلیس آمریکا از حل آن‌ها ناتوان است و از یک متخصص زبان بدن کمک می خواهد. سریال Lie to me که با نویسندگی ساموئل بائوم (Samuel Baum)، همان نویسنده و تولیدکننده سریال «۲۴»، یک سریال جدید داستانی کامل است که از کشفیات دکتر پائول اکمن (Dr. Paul Ekman) که یک شحصیت واقعی است، الهام گرفته است که توانایی خواندن سرنخ های موجود درصورت، بدن و صدای افراد را به منظور کشف حقایق و دروغ در بازجویی های جنایی را داراست.

سریال Lie To Me، یک سریال به نسبت تخیلی هست که در ابتدای سریال هم می‌نویسد که تمامی وقایع سریال تخیلی هستند و هیچ‌کدام از شخصیت‌ها و داستان‌ها در دنیای واقعی اتفاق نیفتاه اند. اما این سریال بر مبنای اصول علمی رفتارشناسی، روانشناختی و روانشناسی تولید شده است و در آن آموزش های کاملی در ارتباط با زبان بدن را در محیط های واقعی بازسازی نموده است.

این سریال در سه فصل منتشر شده، فصل اول ۱۳ قسمت، فصل دوم ۲۲ قسمت و فصل سوم هم شامل ۱۳ قسمت است. در هر قسمت یک مورد جنایی – پلیسی جدید مطرح میشود که با علم زبان بدن و پرسش و پاسخ و تحلیل زبان بدن افراد و همینطور بازی با ذهنشون و تله گذاری برای ذهنشون، حقیقت کشف خواهد شد.

فصل اول این سریال را می توانید در فیلیمو تماشا کنید | مشاهده آنلاین | دانلود سه فصل این سریال با زیرنویس فارسی

شما می توانید با تماشای این سریال در پایان ماه، در وبیناری داوطلبانه برای سایر مشاورین فروش اسنوا ازائه‌ای داشته باشید و از امتیاز ویژه برخوردار شوید.

در ادامه بخشی از این سریال آمده است لطفا به دیالوگ‌ها و حرکات بدن دقت کنید.

73 دیدگاه دربارهٔ «معرفی سریال به من دروغ بگو»

    1. با سلام .فیلم به من دروغ بگو برای توضیح میمیک های صورت در حالت ها و حس های مختلف و همچنین زبان بدن یا همون بادی لنقیوج فیلم خوبی هست اما تعداد محدودی ا میمیک ها ی صورت رو توضیح داد که این جزییات در قسمت های اول و دوم در اوج بودند اما بعد از این قسمت ها دیگر این جزییات کم رنگ می شوند و داستان هر قسمت بیشتر برجسته می شوند نه جزییات شناخت بیشتر میمیک ها یا زبان بدن.

  1. سلام
    این فیلم تشابه آشکار با فیلم the Mentalist به معنای روانکاو با بازی سیمون بیکر داشت که هر واکنشی از شخص مقابل میتونه بدون بیان آن یا با عکس العمل فیزیکی فرد به ما یک پیغام بده و این کار با دادن یک محرک از طرف ما باعث نتیجه گرفتن از طرف مقابل شود.
    ممنون

  2. فریده بوسنی الفت

    عالی بود خیلی دوست دارم منم این هنر را داشته باشم و مطمئنم انشاءالله با آموزشهای.کاربردی شما عزیزان و تمرین و تکرار خودم به این مهم می رسم

  3. یکمقدار اغراق در سریال وجود دارد اما نکاتی دگری هم وجود دارد که کاملا مشابه کتاب آلن پیز هست و بسیار قابل توجه که این کار ها را خودمان در طول روز انجام میدهیم…

  4. عالی بود من خودم تا حدودی این استعداد رو دارم ک دروغ ها رو از ادم ها بگیرم و کف دستشون بزارم ولی واقعا حرفه ای من در مقابل اون شخص از ۱۰۰ ک بخوام نمره بگیرم نمره منفی رو میدم واقعا اموزنده بود مرسی

  5. با عرض سلام و خسته نباشید
    فیلم عالی بود و اموزنده یاد گرفتم موقع بحث و گفتگو به قیافه و حرکات بیشتر دقت کنم چون خیلی حرفهای نگفته با زبان بدن گفته میشه .

  6. خیلی جالب بود وباعث شد مطالب‌ درس قبلی برایم قابل فهم تر شود و سعی میکنم تا قسمت های بیشتری از فیلم ببینم واقعا آموزشی است متشکرم از گروه اموزش برای پیشنهاد این فیلم

  7. زیبا فخراعظمی

    باسلام.نکات ریز در حرکات صورت و بدن رخ میداد باهر جمله ای که میگفتند.تشکر از شما

  8. چه فیلم عاااالی به شدت برای یادگیری بهش علاقه مندم شدم .چون واقعا حرکاتی ک گفت ی زبان بدن بین‌المللی هست و واقعا این فیلم بر اساس روانشناسی ساخته شد.کِرمش منو گرفت برم ببینم 😍😍😍😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا