Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

آموزش خدمات پس از خرید

| خدمات پس از خرید |

یکی از ابزارهای مهم در مذاکره فروش و متقاعدسازی مشتری، بیان سطوح خدمات و پشتیبانی است. در ادامه تصمیم داریم در خصوص 8 بندی که واحد خدمات و پشتیبانی در اختیار مصرف‌کننده قرار خواهد داد تا با خیال راحت کالای خود را خریداری نماید صحبت کنیم.

فیلم آموزش قوانین

8گانه خدمات پس از خرید در یک نگاه کلی

یک ماه تعویض محصول یا عودت وجه بدون قیدوشرط

ضمانت 30 روز تعویض یا عودت وجه محصول از زمان تحویل به مصرف کنندگان عزیز این امکان را می دهد تا هر زمان از این دوره که احساس کنند محصول انتظاراتشان را برآورده نمیکند حق عودت وجه یا تعویض آن با محصول دیگر محفوظ می گردد.

سه ماه تعویض رایگان محصول از زمان نصب در صورت بروز خرابی

در صورتیکه محصول نصب شده طی دوره سه ماهه اول دچار خرابی ذاتی شود حق تعویض یا عودت وجه برای مصرف کننده محفوظ است. خرابی ذاتی به عیوبی اطلاق میگردد که خود یا پتانسیل آن عیب ناشی از فرآیند تولید یا عملیات لجستیک باشد.

۶۰ تا ۱۲۴ ماه ضمانت کمپرسور محصولات برودتی و موتورهای دایرکت درایو یا دیجیتال اینورتر

ضمانت قطعات خاص با هولوگرام ضمانت 124 ماه مثل کمپرسور محصولات برودتی و موتورهای دایرکت درایو یا دیجیتال اینورتر محصولات شوینده شامل دوره ضمانت بیشتری نسبت به مدت ضمانت 2 ساله دستگاه می شود.

ارائه پشتیبانی یا تسهیلات تعویض مادام العمر محصولات

تعهد مادا مالعمر تامین قطعات محصولات گروه انتخاب به مصرف کنندگان این فرصت را می دهد تا زمانی که امکان تعمیر برای محصول وجود داشته باشد از دستگاه استفاده نمایند. در صورت عدم تامین قطعه یا عدم تعمیر محصول فرصت تعویض محصول با محصولات موجود به همراه تسهیلات خرید برای مصرف کننده محفوظ است.

شش ماه ضمانت تعمیر (غیرگارانتی)

هدف از این طرح ایجاد اعتماد و اطمینان از خدمات تعمیری است که مصرف کنندگان از شرکت انتخاب الکترونیک دریافت می کنند. ضمناً موجب می گردد مصرف کنندگان تفاوت ارائه خدمت از شرکت های معتبر را حس کنند.

تضمین ارائه خدمات به هنگام به ازای هر روز تاخیر یک ماه گارانتی رایگان به مشتریان اعطا می شود

زمان قرار ملاقات برای انجام خدمت در اولین ساعات روز توسط سرویسکار تعیین می شود. سرویسکار به جهت اثبات خوشقولی زمان های خالی را به مصرف کننده پیشنهاد داده و ایشان بهترین انتخاب را انجام می دهد.

تحویل محصول جایگزین هنگام تعمیر و تعویض محصولات

هدف از اجرای این طرح ، افزایش رضایت مشتریانی است که خرابی محصول مانع استفاده مطلوب از لوازم خانگی ایشان شده و تحویل محصول امانی میتواند نیاز مصرف کننده را طی دوره تعمیرات یا مدت زمان تعویض محصول فراهم نماید.

ارائه خدمات در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز

پاسخگویی 24 ساعته و مراجعه در 7 روز هفته حتی روزهای تعطیل تعهدی است که شرکت انتخاب سرویس در قبال اعتماد مصرف کنندگان برای خود ایجاد کرده است.

فایل راهنمای متنی برای قوانین خدمات پس از خرید

گفت و گوی واحد آموزش اسنوا با احسان سوری

مدیر دپارتمان ارتباط با مشتریان

در تاریخ 26 مرداد 1401 طی گفت و گوی زنده با دکتر احسان سوری، مدیر دپارتمان ارتباط با مشتریان گروه صنعتی انتخاب در خصوص فلسفه شکل گیری خدمات پس از خرید صحبت شد.

در این جلسه نزدیک به 1200 نفر از مشاوران فروش حضور داشتند و بعد از توضیحات ایشان در خصوص 8 بند این آیین نامه به سوالات مشاوران فروش پاسخ داده شد.

در ادامه فایل صوتی این جلسه آمده است که با گوش کردن به آن می‌توانید به تمام ابهامات و سوالاتی که در ذهن دارید پاسخ دهید.

سوالات متداول

کلیه محصولات برند اسنوا بجز مبلمان تا پایان هر سال تحت قرارداد سطح خدمت قرار دارند.

تعویض محصولات فقط یک بار انجام خواهد شد و در صورت عدم تأمین نظر مصرف کننده، امکان عودت وجه برای ایشان میسر است.

محدودیتی جهت تعداد دفعات شرکت در این طرح وجود ندارد. برای تعویض محصول یک بار و در صورت عدم رضایت می توانید از عودت وجه استفاده نمایید.

بایستی حتما توسط نمایندگان رسمی انتخاب الکترونیک و از طریق تماس با شماره 1699 (بدون نیاز به پیش شماره از سراسر ایران) نصب شود.

خیر، مهم تحویل محصول است که می بایست پس از آبانماه 1400 صورت گرفته باشد.

در صورت نیاز به تغییر مدل هر یک از محصولات، ابتدا از عودت وجه استفاده و
سپس نسبت به خرید جدید اقدام فرمایید.

با شماره تلفن 1699 داخلی 1 نصب و تعمیر تماس بگیرید.

بله تمامی مواردی که در حال تولید و موجود هستند می توانند مشمول این طرح شوند.

تمامی محصولات در حال تولید بجز مبلمان، شامل این طرح هستند.

برای تعویض محصول بله، اما امکان عودت وجه تنها برای خرید نقدی مقدور خواهد بود.

تمامی رو شهای خرید چه به صورت حضوری چه به صورت اینترنتی، مشمول این قرارداد می شود.

تا سه ماه پس از نصب محصولات در صورت بروز خرابی که به واسطه استفاده ناصحیح مصرف کننده نباشد، می توانید کالای خود را تعویض یا مرجوع نمایید.

با توجه به موارد موجود در گارانتی، حتی بدون وجود این طرح نیز می توانید محصول خود را تعویض نمایید.

در صورتی که محصول در زمان نصب و انتقال ایراد داشته باشد، خیر، در غیر این صورت تنها هزینه های مربوط به حمل و نقل کالا توسط مشتری پرداخت می شود.

بله، شرایط مربوط به جشنواره برای هر محصول متفاوت است. در صورتی که مصرف کننده کارت هدیه خود را استفاده کرده باشد، مبلغ از حساب او کسر خواهد شد.

نقل و انتقال وجوه با توجه به قیمت روز محصول انجام می شود.

خیر تغییر رنگ شامل طرح تعویض یک ماهه نمی شود. تغییر مدل نیز شامل نمی شود. 

| در صورت داشتن سوالات دیگر به واحد آموزش تیکت بزنید |

پیمایش به بالا