| خدمات پس از خرید |
یکی از ابزارهای مهم در مذاکره فروش و متقاعدسازی مشتری، بیان سطوح خدمات و پشتیبانی است. در ادامه تصمیم داریم در خصوص 8 بندی که واحد خدمات و پشتیبانی در اختیار مصرفکننده قرار خواهد داد تا با خیال راحت کالای خود را خریداری نماید صحبت کنیم.
فیلم آموزش قوانین
8گانه خدمات پس از خرید در یک نگاه کلی
یک ماه تعویض محصول یا عودت وجه بدون قیدوشرط
سه ماه تعویض رایگان محصول از زمان نصب در صورت بروز خرابی
۶۰ تا ۱۲۴ ماه ضمانت کمپرسور محصولات برودتی و موتورهای دایرکت درایو یا دیجیتال اینورتر
ارائه پشتیبانی یا تسهیلات تعویض مادام العمر محصولات
شش ماه ضمانت تعمیر (غیرگارانتی)
تضمین ارائه خدمات به هنگام به ازای هر روز تاخیر یک ماه گارانتی رایگان به مشتریان اعطا می شود
تحویل محصول جایگزین هنگام تعمیر و تعویض محصولات
ارائه خدمات در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز
فایل راهنمای متنی برای قوانین خدمات پس از خرید
گفت و گوی واحد آموزش اسنوا با احسان سوری
مدیر دپارتمان ارتباط با مشتریان
در تاریخ 26 مرداد 1401 طی گفت و گوی زنده با دکتر احسان سوری، مدیر دپارتمان ارتباط با مشتریان گروه صنعتی انتخاب در خصوص فلسفه شکل گیری خدمات پس از خرید صحبت شد.
در این جلسه نزدیک به 1200 نفر از مشاوران فروش حضور داشتند و بعد از توضیحات ایشان در خصوص 8 بند این آیین نامه به سوالات مشاوران فروش پاسخ داده شد.
در ادامه فایل صوتی این جلسه آمده است که با گوش کردن به آن میتوانید به تمام ابهامات و سوالاتی که در ذهن دارید پاسخ دهید.
سوالات متداول
کلیه محصولات برند اسنوا بجز مبلمان تا پایان هر سال تحت قرارداد سطح خدمت قرار دارند.
حداکثر تا یک ماه بعد از تحویل محصول
تعویض محصولات فقط یک بار انجام خواهد شد و در صورت عدم تأمین نظر مصرف کننده، امکان عودت وجه برای ایشان میسر است.
محدودیتی جهت تعداد دفعات شرکت در این طرح وجود ندارد. برای تعویض محصول یک بار و در صورت عدم رضایت می توانید از عودت وجه استفاده نمایید.
بایستی حتما توسط نمایندگان رسمی انتخاب الکترونیک و از طریق تماس با شماره 1699 (بدون نیاز به پیش شماره از سراسر ایران) نصب شود.
خیر، مهم تحویل محصول است که می بایست پس از آبانماه 1400 صورت گرفته باشد.
در صورت نیاز به تغییر مدل هر یک از محصولات، ابتدا از عودت وجه استفاده و
سپس نسبت به خرید جدید اقدام فرمایید.
با شماره تلفن 1699 داخلی 1 نصب و تعمیر تماس بگیرید.
بله تمامی مواردی که در حال تولید و موجود هستند می توانند مشمول این طرح شوند.
تمامی محصولات در حال تولید بجز مبلمان، شامل این طرح هستند.
برای تعویض محصول بله، اما امکان عودت وجه تنها برای خرید نقدی مقدور خواهد بود.
تمامی رو شهای خرید چه به صورت حضوری چه به صورت اینترنتی، مشمول این قرارداد می شود.
تا سه ماه پس از نصب محصولات در صورت بروز خرابی که به واسطه استفاده ناصحیح مصرف کننده نباشد، می توانید کالای خود را تعویض یا مرجوع نمایید.
با توجه به موارد موجود در گارانتی، حتی بدون وجود این طرح نیز می توانید محصول خود را تعویض نمایید.
حداکثر تا 7 روز کاری
در صورتی که محصول در زمان نصب و انتقال ایراد داشته باشد، خیر، در غیر این صورت تنها هزینه های مربوط به حمل و نقل کالا توسط مشتری پرداخت می شود.
بله، شرایط مربوط به جشنواره برای هر محصول متفاوت است. در صورتی که مصرف کننده کارت هدیه خود را استفاده کرده باشد، مبلغ از حساب او کسر خواهد شد.
نقل و انتقال وجوه با توجه به قیمت روز محصول انجام می شود.
خیر تغییر رنگ شامل طرح تعویض یک ماهه نمی شود. تغییر مدل نیز شامل نمی شود.