Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

رویداد وینگ شو برگزار شد

با توجه به دستورالعمل جدید ستاد ملی کرونا در خصوص تعطیلی فروشگاه‌های زنجیره ای اسنوا رویدادی با عنوان وینگ شو (wing show) با هدف انتقال تجربه فروش به مدت ۱۵ روز برگزار شد.

در این رویداد برنامه‌های متنوعی از جمله وبینارهای رول پلی فروش، پنل انتقال تجربه، گفت و گوی آزاد صوتی برنامه ریزی و اجرا گردید.

۳ عدد وبینار رول پلی با عنوان wing play برگزار شد. در این وبینار، مشاوران منتخب از هر منطقه در نقش فروشنده و مشاور فروش اقدام به فروش یک محصول به صورت مجازی نمودند و بعد از آن توسط میهمانان این رویداد نقاط قوت و ضعف خود را دریافت کردند.

میهمانان این رویداد جناب آقای منصوری مدیر منطقه اراک، آقای موسوی نیا مدیر منطقه تبریز، آقای نادری مدیر منطقه ساری و آقای محمدی مدیر شعبه کرمانشاه بوده اند.

همچنین ۳ عدد رویداد انتقال تجربه با عنوان sales talk نیز برگزار شد که در هر نشست ۳ نفر از مشاوران فروش از مناطق مختلف کشور تجارب خود را در حوزه فروش بیان کردند. در این رویداد در کنار مشاوران برخی از مدیران نیز تجارب خود را از گذشته تا کنون بیان کردند. مدیرانی از جمله آقای خسروی مدیر منطقه اصفهان، آقای علاقه مند زاده مدیر منطقه اهواز، آقای آچاک مدیر شعبه قزوین و آقای ابراهیمی کارشناس سندج

با توجه به درخواست مشاوران در خصوص انتقال تجربه بیشتر در حاشیه این رویداد، ۲ نشست صوتی در بستر تلگرام با عنوان wing house نیز برگزار شد و مشاوران تجارب خود را با هم در میان گذاشتند.

در پایان لازم به ذکر است این برنامه ها در مجموع به مدت ۱۹ ساعت برگزار شد و نزدیک به ۶۰ درصد مشاوران در این برنامه ها مشارکت کردند.

 

 

21 دیدگاه دربارهٔ «رویداد وینگ شو برگزار شد»

  1. با سلام و خسته نباشید
    بهترین مطالب وتجربه های زیادی که میشد کسب کردیم از رویداد وینگ شو انشالله با برنامه های آموزشی بیشتر بتونیم برای ارتقا دانش خودمون وسازمان مفید واقع بشیم
    با تشکر

  2. موژان سنجری

    با سلام
    تشکر ویژه از آموزش جامع که در اختیار مشاوران میگذارید بسیار عالی و موثر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا