Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

دوره ی آموزشی Insta School

وضعیت کنونی
عضو نشده
قیمت
رايگان
از این قسمت شروع کنید

دوره ی آموزشی insta school با هدف آشنایی مشاوران فروش با مسیر رشد و فروش در اینستاگرام تدوین و منتشر شده است.
از عمر اینستاگرام در کشور ما بیش از ۱۲ سال میگذره و اکنون در پیک استفاده ی کاربران از اینستاگرام هستیم، ۴۰ الی ۴۵ میلیون کاربر ایرانی، یعنی چیزی بیش از نصف جمعیت کشور در اینستاگرام دارای پروفایل هستند.
غیر از اینستاگرام چه فضایی را میشناسید که امکان ارتباط با چنین جامعه ای را تنها از طریق تلفن همراهی که در اختیار همه ی ماست و به آسانی فراهم کند؟!
تمام تلاش ما در این دوره متمرکز بر ارائه ی مفاهیم به ساده ترین و کاربردی ترین شکل ممکن است. تعداد زیادی از شما یک پیج اینستاگرام دارید و حتی در آن تولید محتوا هم انجام داده اید، گروهی از شما نیز تجربه‌ی فعالیتی در اینستاگرام را ندارید. این دوره نیازهای هر دو گروه از شما را پوشش می دهد.

محتوای دوره در چهار بخش زیر ارائه می شود:

  • بخش اول: ساخت پیج، تولید محتوا و ایجاد زیرساخت اولیه
  • بخش دوم: جذب و افزایش فالوور
  • بخش سوم: حفظ و تعامل با مخاطب
  • بخش چهار: فروش در اینستاگرام

لازم به توضیح است کلیه مشاوران فروش بعد از سپری کردن این دوره می بایست در آزمون آن شرکت نمایند.

جهت شروع دوره insta school به ترتیب کارهای زیر را انجام دهید تا دسترسی دوره برای شما باز شود.
۱- روی گزینه “برای شرکت در دوره وارد شوید” کلیک کنید.
۲- اطلاعات کاربری خود را وارد کنید (نام کاربری: شماره پرسنلی | رمز عبور: کد ملی – اگر کد ملی شما با صفر شروع می شود هم با ۰ هم بدون ۰ های اول چک کنید)
۳- روی گزینه این دوره را شروع کنید کلیک کنید.
۴- شروع به سپری کردن دوره نمایید.
۵- در پایان هر بخش تمرینی ارائه می شود که انجام آن توسط شما به پیشرفت هر چه بیشتر خودتان کمک موثری خواهد کرد.
۶ – آزمون دوره در تاریخ مقرر در انتهای دروس برای شما فعال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 دیدگاه دربارهٔ «دوره ی آموزشی Insta School»

  1. با سلام از نظر من یه نام کار بری خوب برای ساخت یه پیج مناسب اون شغل که معرف شغلمون باشد و اینکه نمونه از محصولات هر روز گذاشتن در پیج که مخاطب عادت کند به اینکه هر روز منتظر باشه ما یه محصول معرفی کنیم واینکه تولید محتوا در محل کار خیلی تاثیر خوبی دارد گذاشتن شرایط فروش در ماه که مخاطب در جریان شرایط فروش ما باشد همه روز اطلاعات کامل رسوندن به فالورا

پیمایش به بالا