کاملا آنلاین کیف پول خود را فعال و اقساطی خرید کنید

مراحل فعالسازی کیف پول

مراحل فعالسازی کیف پول

انتخاب کیف پول ”انتخابی‌نو“

وارد اپلیکیشن شوید و درخواست فعال‌سازی کیف پول ”انتخابی‌نو“ را بزنید.

تعیین مبلغ درخواستی

اطلاعات هویتی خود را تکمیل و مبلغ درخواستی را انتخاب کنید.

تکمیل مدارک سریع و آنلاین

اطلاعات هویتی خود را تکمیل و مدارک خود را بصورت آنلاین بارگذاری کنید.

دریافت اعتبار برای خرید

پس از تایید مدارک و دریافت اعتبار، از فروشگاه‌های طرف قرارداد خرید کنید.

دانلود راهنمای فعالسازی طرح بانک ها

ویژگی های کیف پول ”انتخابی‌نو“

فرآیند فعالسازی کاملا آنلاین

بدون نیاز به مراجعه حضوری

سود 23% سالیانه بانکی

کمترین نرخ بهره موجود

بدون ضامن

تنها با چک یا سفته

آموزش فعالسازی بلو بانک

ویدئو راهنمای فعالسازی بلو بانک

آموزش فعالسازی بانک تجارت

ویدئو راهنمای فعالسازی بانک تجارت

سوالات متداول

اگر بخواهیم مبلغ تسهیلات مشتری را تغییر بدهیم یا مشتری منصرف شده باشد چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

باید به پشتیبانی پیام داده شود که شامل چندین سناریو است:

1- مشتری در مراحل اولیه قرار داشته باشد و هنوز چک را ننوشته باشد که در این صورت بدون هیچ مشکلی حذف می‌شود و مجددا باید اقدام شود.

2 – مشتری چک را ثبت صیاد کرده باشد در این حالت باید فروشگاه به مالی اطلاع بدهد که مالی چک را داخل سامانه صیادی عدم تایید کند .بعد از آن سمت ما درخواست حذف می‌شود و مجددا باید اقدام شود.

3 – مشتری چک را ثبت صیاد کرده و مالی نیز داخل سامانه صیادی تایید کرده در این صورت باید ابتدا مالی چک را به مشتری انتقال دهد و بعد از آن درخواست حذف می‌شود و مجددا باید اقدام شود.

4 – اطلاعات مشتری به باجت ارسال شده باشد در این حالت کلا فرایند یکم پیچیده می‌شود به دلیل این که ممکن است فیزیک چک به دفتر اصفهان ارسال شده باشد و مشتری باید منتظر برگشت فیزیک چک به مبدا باشد و همچنین به دلیل ارسال اطلاعات مشتری به باجت ابتدا باید تایید حذف موارد از باجت گرفته شود و سپس فرایند عودت چک طی شود.

5 – تسهیلات مشتری از طرف باجت واریز شده باشد در این حالت راه برگشتی وجود ندارد.

زمانی که دسترسی به سامانه تایید چک برای ما ارسال نشده باشد چگونه پیگیری کنیم؟

تمام دسترسی ها برای واحد فروش خود شرکت ارسال شده و پیگیری این موضوع باید از طریق خود واحد فروش صورت گیرد.

اگر پیام "کد پستی یافت نشد" را دریافت کردیم باید چه کاری انجام دهیم؟

این مورد هم به خاطر مشکل در استعلام کد پستی است. در این صورت کد ملی، کد پستی و آدرس مصرف کننده برای پشتیبانی باید ارسال شود تا داخل سیستم اضافه شود.

اگرمشتری بخواهد قرارداد امضا کند ولی داخل باجت نتواند این کار را انجام دهد و چیزی برایش نمایش داده نشود باید چه کاری انجام دهد؟

اگر گوشی  شیائومی باشد از قسمت تنظیمات/ برنامه ها /مجوز ها /سایز مجوز ها /باید برنامه امضای تجارت  را انتخاب کنند و بعد دو مورد کنارش علامت قرمز وجود دارد که باید  روی آن علامت قرمز ها بزنند تا تنظیمات دسترسی ها را فعال کند و بتواند قرارداد را امضا کند.

پرداخت اقساط تسهیلات تجارت به چه صورت می باشد؟

این مورد از طرف خود نرم افزار باجت انجام میشه به این صورت که یک هفته قبل از سررسید اقساط پیامک می شود و داخل پیامک مبلغ قسط گفته شده که برای  پرداخت ،مشتری باید پول را به حساب یا کارت باجتی  که برایش پست شده واریز کند.

شما بپرسید؟

چنانچه هنوز پاسخ سوال خود را دریافت نکرده اید می توانید از طریق باکس زیر از ما بپرسید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

(ضروری)

پیمایش به بالا