یکی از ابزارهای مهم در مذاکره فروش و متقاعدسازی مشتری، بیان سطوح خدمات و پشتیبانی است. در ادامه تصمیم داریم در خصوص 8 بندی که واحد خدمات و پشتیبانی در اختیار مصرفکننده قرار خواهد داد تا با خیال راحت کالای خود را خریداری نماید صحبت کنیم.
فیلم آموزش قوانین
8گانه خدمات پس از خرید در یک نگاه کلی
یک ماه تعویض محصول یا عودت وجه بدون قیدوشرط
ضمانت 30 روز تعویض یا عودت وجه محصول از زمان تحویل به مصرف کنندگان عزیز این امکان را می دهد تا هر زمان از این دوره که احساس کنند محصول انتظاراتشان را
برآورده نمیکند حق عودت وجه یا تعویض آن با محصول دیگر محفوظ می گردد.
سه ماه تعویض رایگان محصول از زمان نصب در صورت بروز خرابی
در صورتیکه محصول نصب شده طی دوره سه ماهه اول دچار خرابی ذاتی شود حق تعویض یا عودت وجه برای مصرف کننده محفوظ است. خرابی ذاتی به عیوبی اطلاق میگردد که خود یا پتانسیل آن عیب ناشی از فرآیند تولید یا عملیات لجستیک باشد.
۶۰ تا ۱۲۴ ماه ضمانت کمپرسور محصولات برودتی و موتورهای دایرکت درایو یا دیجیتال اینورتر
ضمانت قطعات خاص با هولوگرام ضمانت 124 ماه مثل کمپرسور محصولات برودتی و موتورهای دایرکت درایو یا دیجیتال اینورتر محصولات شوینده شامل دوره ضمانت بیشتری نسبت به مدت ضمانت 2 ساله دستگاه می شود.
ارائه پشتیبانی یا تسهیلات تعویض مادام العمر محصولات
تعهد مادا مالعمر تامین قطعات محصولات گروه انتخاب به مصرف کنندگان این فرصت را می دهد تا زمانی که امکان تعمیر برای محصول وجود داشته باشد از دستگاه استفاده نمایند. در صورت عدم تامین قطعه یا عدم تعمیر محصول فرصت تعویض محصول با محصولات موجود به همراه تسهیلات خرید برای مصرف کننده محفوظ است.
شش ماه ضمانت تعمیر (غیرگارانتی)
هدف از این طرح ایجاد اعتماد و اطمینان از خدمات تعمیری است که مصرف کنندگان از شرکت انتخاب الکترونیک دریافت می کنند. ضمناً موجب می گردد مصرف کنندگان
تفاوت ارائه خدمت از شرکت های معتبر را حس کنند.
تضمین ارائه خدمات به هنگام به ازای هر روز تاخیر یک ماه گارانتی رایگان به مشتریان اعطا می شود
زمان قرار ملاقات برای انجام خدمت در اولین ساعات روز توسط سرویسکار تعیین می شود. سرویسکار به جهت اثبات خوشقولی زمان های خالی را به مصرف کننده پیشنهاد
داده و ایشان بهترین انتخاب را انجام می دهد.
تحویل محصول جایگزین هنگام تعمیر و تعویض محصولات
هدف از اجرای این طرح ، افزایش رضایت مشتریانی است که خرابی محصول مانع استفاده مطلوب از لوازم خانگی ایشان شده و تحویل محصول امانی میتواند نیاز مصرف کننده را طی دوره تعمیرات یا مدت زمان تعویض محصول فراهم نماید.
ارائه خدمات در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز
پاسخگویی 24 ساعته و مراجعه در 7 روز هفته حتی روزهای تعطیل تعهدی است که شرکت انتخاب سرویس در قبال اعتماد مصرف کنندگان برای خود ایجاد کرده است.
فایل راهنمای متنی برای قوانین خدمات پس از خرید
گفت و گوی واحد آموزش اسنوا با احسان سوری
مدیر دپارتمان ارتباط با مشتریان
در تاریخ 26 مرداد 1401 طی گفت و گوی زنده با دکتر احسان سوری، مدیر دپارتمان ارتباط با مشتریان گروه صنعتی انتخاب در خصوص فلسفه شکل گیری خدمات پس از خرید صحبت شد.
در این جلسه نزدیک به 1200 نفر از مشاوران فروش حضور داشتند و بعد از توضیحات ایشان در خصوص 8 بند این آیین نامه به سوالات مشاوران فروش پاسخ داده شد.
در ادامه فایل صوتی این جلسه آمده است که با گوش کردن به آن میتوانید به تمام ابهامات و سوالاتی که در ذهن دارید پاسخ دهید.