Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

انتشار محتوا در صفحات اینستاگرام مشاوران فروش اسنوا

ازین پس محتوای آماده ای در قالب پست و استوری به منظور استفاده در صفحات اینستاگرام شما آماده می شود که در قسمت مربوطه در سایت hub.snowa.ir قرار خواهد گرفت.

این محتوا به صورت همزمان در پیج اینستاگرام snowa_centralstore منتشر می شود که میتوانید از این پیج به عنوان سمپل و الگو نیز استفاده کنید.

محتوا به صورت کامل در ۴ بخش استوری،کاور یا اسلاید های پست، کپشن و هشتگ در اختیار شما قرار میگیرد.

انتشار رشته استوری

لازم به توضیح است که به دستورالعمل انتشار هر محتوا دقت داشته باشید در مورد محتوایی که شامل رشته استوری می‌باشد فایل‌های استوری (سایز ۱*۲) را به همان ترتیبی که برایتان توضیح داده می‌شود قبل یا بعد از پست (بسته به نوع محتوا) در بخش استوری اینستاگرام آپلود کنید. در تصویر زیر فرایند انتشار استوری آمده است.

انتشار لینک در استوری

شما می‌توانید برای اینکه مشتریان با شما تعامل کنند از لینک اختصاصی استفاده کنید. برای ساخت لینک باید به سامانه فروش کوانتوم مراجعه کنید. در ادامه راهنمای تصویری ساخت لینک و قراردادن آن در استوری آورده شده است.

 

 

استفاده از استیکر Poll

برای برخی از استوری‌ها نیازمند استفاده از استیکر poll برای پرسش سوال دو گزینه‌ای از کاربر هستیم در طراحی این فضا قرار گرفته است و محتوای سوال آن استوری در فایل برای شما قرار می‌گیرد.

انتشار پست

و فایل‌های مربوط به پست (سایز ۱*۱) را در بخش پست آپلود کنید.

  • به هیچ عنوان هشتگ ها را کپی پیست نکرده و تک تک آن‌ها را تایپ کنید.(کپی کردن هشتگ ها از سمت اینستاگرام یک حرکت ربات گونه تلقی شده و موجب کاهش ورودی هشتگ شما در طول زمان خواهد شد)
  • حتماً از هشتگ #اسنوا_ منتور در پست استفاده کنید. (استفاده از این هشتگ امکان سرچ، پیدا کردن و بررسی پست های شما را برای ما فراهم می‌کند.)
  • فایل محتوا روزانه بر اساس تقویم محتوایی در سایت hub.snowa.ir قرار می‌گیرد. در برخی موارد نیاز است اول پست را قرار دهید و به فاصله‌ی چند ساعته رشته استوری‌ها را قرار دهید.
  • در برخی از موارد دیگر پس از قرار دادن رشته استوری‌ها، اطلاع رسانی و ایجاد اشتیاق در مخاطب پست منتشر می‌شود این موارد به صورت کامل برای هر محتوا توضیح داده می‌شود.
  • لطفا آیدی پیج snowa_centralstore را زیر پست‌ها تگ نکنید، این کار موجب سرازیر شدن مشتریان به این پیج شده که کارکرد فروش و پاسخگویی به مشتری را ندارد.

7 دیدگاه دربارهٔ «انتشار محتوا در صفحات اینستاگرام مشاوران فروش اسنوا»

  1. سمساری آنلاین خریدار کلیه لوازم منزل
    ، اداری ، لوازم گازی ، مبلمان ، فرش لوازم آشپزخانه ، لوازم چوبی و غیره می
    باشد. جهت فروش لوازم خود از طریق اطلاعات
    تماس در سایت ، با ما تماس بگیرید

  2. سمساری آنلاین خریدار کلیه لوازم منزل ، اداری ، لوازم گازی ، مبلمان
    ، فرش لوازم آشپزخانه ، لوازم
    چوبی و غیره می باشد. جهت فروش لوازم خود از طریق اطلاعات تماس در سایت ، با ما
    تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا