Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

اندروید باکس و کاربردهای آن

این روزها با توجه به گسترش صفحه های نمایش کاربران، آن ها دوست دارند اطلاعات خود را بجای تماشا روی صفحه نمایشگر کوچک موبایل روی یک تلویزیون بزرگ ببینند. از این رو یا باید تلویزیون هوشمند یا اندروید باکس داشته باشند، یا با ابزاری بتوانند تلویزیون غیر هوشمند خود را هوشمند کنند.

در این یادداشت تصمیم داریم در خصوص اندروید باکس برای شما توضیحاتی ارائه دهیم، ابزاری که تلویزیون‌های ساده را به تلویزیون‌های هوشمند تبدیل می کند.

این ابزار یک تی وی باکس است که با سیستم‌عامل اندروید کار می‌کند. سیستم‌عامل اندروید به‌حدی محبوب است که کاربران بسیار زیادی در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با کمک آن، به‌راحتی مشغول تماشای جدیدترین فیلم‌ها شوید و جالب آن که امکان وب‌گردی و انجام بازی‌های اندروید هم با تلویزیون، وجود دارد.

کاربرد‌های اندروید باکس

 در این بخش قصد داریم تعدادی از مهم‌ترین‌ کاربردهای این ابزار را به شما معرفی کنیم.

پخش آنلاین: شما می‌توانید با استفاده از این ابزار به شبکه‌های مختلف پخش آنلاین دسترسی داشته باشید.

تماشای زنده مسابقات ورزشی: یکی دیگر از کاربردهای اندروید باکس را می‌توان مخصوص علاقه‌مندان به دنیای ورزش دانست. استفاده از شبکه‌های آنلاین پخش مسابقات ورزشی، بسیار ارزشمند است. شما می‌توانید با تهیه یک اندروید باکس به تماشای مسابقات زنده ورزشی ازطریق وب‌سایت‌های پخش آنلاین، دسترسی داشته باشید.

فیلم: در صورتی که شیفته تماشای فیلم‌های HD هستید، قطعا به یک اندروید باکس نیازمند خواهید بود. شما می‌توانید در هر زمان و مکانی به فیلم‌های جدید HD دسترسی داشته باشید.

پخش موسیقی: یکی از علاقه‌مندی‌های افراد را می‌توان پخش موسیقی دانست.

وبگردی: یکی دیگر از ویژگی‌ها، مرور اینترنت است.  به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید ازطریق تلویزیون به نیازمندی‌های خود در اینترنت، دسترسی پیدا کنید.

بازی: احتمالا مهم‌ترین علاقه‌مندی شما برای داشتن یک اندروید باکس، انجام بازی است. بد نیست بدانید تعداد زیادی بازی به‌صورت انحصاری برای اندروید باکس‌ها تولید شده‌اند. توجه داشته باشید که شما می‌توانید ازطریق گوگل پلی هم به جدیدترین برنامه و بازی‌ها دسترسی داشته باشید.

کاربرد اندروید باکس در ایران

  • تماشای فیلم در فیلیمو، آپارات و نماوا
  • شرکت در کلاس های آنلاین مخصوصا برای دانش آموزان به دلیل همه گیری کرونا و استفاده از برنامه شاد
  • چک کردن اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر

نکته پایانی

استفاده از اندروید تی وی باکس ها چه به لحاظ کارکرد و چه از لحاظ هزینه، کاملا منطقی و مقرون به صرفه است. چه از تلویزیون معمولی و چه از تلویزیون هوشمند استفاده می کنید لازم دارید تا با اتصال یک دستگاه اندروید باکس به آن از تلویزیونتان یک دستگاه هوشمند و قوی بسازید. اما چرا برای تلویزیون های هوشمند هم باید از اندروید باکس استفاده کرد؟

اگر تلویزیون اسمارت یا همان تلویزیون هوشمند دارید، متوجه شده اید که کارکرد با تلویزیون های هوشمند بسیار سخت و استفاده از نرم افزار بر روی آنها بسیار محدود می باشد و امکان نصب هر نرم افزاری را نخواهید داشت. حتی اگر هم تلویزیون هوشمند شما مجهز به سیستم عامل اندروید باشد باز هم چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ هزینه قابل مقایسه با این ابزار نخواهد بود.

18 دیدگاه دربارهٔ «اندروید باکس و کاربردهای آن»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا