Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

برگزاری سمینار آموزشی در منطقه اصفهان

وینگ آکادمی رشد اسنوا در تاریخ ۱۸ و ۱۹ام خردادماه ۱۴۰۰ در منطقه اصفهان ( اصفهان – چهارمحال بختیاری – یزد) اقدام به برگزاری سمینار آموزشی با هدف ارتقا دانش مشاوران فروش نمود.

در روز اول این سمینار، کارشناسان فروش به همراه مسئولین فروشگاه حضور داشته و به مدت ۷ ساعت توسط مربیان آموزش اسنوا در خصوص نقشه سفر مشتری مطالبی را فراگرفتند. در انتهای این جلسه، جناب اقای معمار مدیر کشوری اسنوا با حضور در این جلسه با بیان راهکارها و برنامه های کلان برند اسنوا در حوزه فروش، سال جاری را سال پیشرفت و موفقیت برای سیستم فروش اسنوا ارزیابی کردند.

در روز دوم، مشاوران فروش نیز مانند روز اول مطالب آموزشی را با تمرکز بر ویژگی های یک مشاور فروش حرفه ای فرا گرفته و در انتها میزبان سخنان رضا حسن پور، مدیرعامل محترم برند اسنوا بودند. ایشان با دراختیار قراردادن تجربیات خود در حوزه فروش، شرکت کنندگان را به افزایش مهارت و ارزش نهادن به حقوق مصرف‌کنندگان ترغیب و تشویق کردند.

مدیرعامل محترم اسنوا در این سمینار بیان کردند:
«سیاست اصلی اسنوا در سال ۱۴۰۰ همدلی با مصرف‌کنندگان است و تمام شما مشاوران فروش اسنوا به عنوان نمایندگان برند در فروشگاه‌های زنجیره‌ای موظف به تلاش حداکثری در رعایت این ارزش هستید»

برنامه‌های آموزشی ستاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای اسنوا به صورت آنلاین و حضوری و با هدف ارائه بهترین و به‌روزترین استانداردهای فروش درحال برنامه‌ریزی و اجراست.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا