Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

سه گام موثر برای جذب مشتری در مخاطب

سوال‌های زیادی درباره فروش توی اینستاگرام وجود داره. خوبه بدونیم اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی، طیف وسیعی از مشتریان رو در خودش داره که می تونن مشتری شما هم باشن.
امروز قراره سه گام ساده و ارزون اما مهم رو با هم بررسی کنیم تا شما بتونین مشتریاتونو در اینستاگرام پیدا کنین.

گام اول: ساخت یه پیج جدید

حتما پیج کاریتونو از پیج شخصی جدا کنین. اینکار از سردرگمی مخاطب‌ها جلوگیری می‌کنه. بعد از ساخت پیج در قسمت bio به طور مختصر و خیلی سرراست کالا یا خدماتتونو معرفی کنین و یک تصویر مرتبط با خدماتتون برای عکس پروفایل قرار بدین. اینکار باعث میشه مخاطب به شما اعتماد کنه و بره سراغ بررسی محتوای صفحه که مرحله بعدیه.

گام دوم: تولید محتوای با کیفیت و مرتبط

محتوای مرتبط با محصول و خدمات به کسب بیشتر اعتماد مخاطب کمک می‌کنه. کیفیت محتوا اما برای شما محاسن زیادی به همراه میاره. اول اینکه مخاطب مجاب میشه شمارو فالو کنه. دوم اینکه اینستاگرام مجاب میشه شمارو به اکسپلور ببره و این یعنی تعداد زیادی مخاطب اتفاقی که می تونن شمارو پیدا کنن.

گام سوم: مشارکت و تعامل

اینستاگرام برای مشارکت و تعامل ابزارهای متعددی تعریف کرده که هم شما باید از اون برای جذب دیگران استفاده کنین و خودتون هم در پیج های دیگران مشارکت کنین. فالو، لایک، کامنت، پیام، باز ارسال، استوری و ابزارهای اون و … . شما می‌تونین برای تعامل مخاطب های خودتونو از طریق جستجوی هشتگ ها پیدا کنین.

اما خبر خوب اینه که شما می تونین با مداومت در انجام این سه گام، طی یک ماه حدود ۳۰۰۰ مخاطب واقعی جذب کنین. ما کلمه کلیدی رو به شما گفتیم. با در نظر گرفتن این سه گام، مداومت کلید واژه موفقیت شما خواهد بود.

اگر سوالی دارید حتما زیر این پست برای ما یادداشت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا