Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

گردهمایی آموزشی خانواده بزرگ مشاوران فروش منطقه شمالغرب کشور

‌گردهمایی مشاوران فروش اسنوا در منطقه شمالغرب روز جمعه ۱۷ دیماه برگزار شد. در ابتدای جلسه جناب آقای موسوی‌نیا مدیر منطقه شمالغرب ضمن خوشامدگویی به حضار، از برگزاری اولین گردهمایی مشاوران منطقه شمالغرب ابراز خوشحالی کردند.

در ادامه مربیان فروش اسنوا محمد رضا آذین و آتوسا حلاج باشی به تدریس ویژگی‌های مشاور فروش حرفه‌ای و اصول فروش حرفه‌ای پردختند و رول پلی‌های فروش با مشارکت مشاوران اجرا شد.

جناب آقای پیمان‌پور سخنران دیگر این گردهمایی، پیرامون توسعه فردی با موضوع «جایگاه شناسی» به منظور درک چیستی زندگی و پرداختن به اقداماتی که منجر به رشد فردی می‌شود سخنانی ارائه کردند. مدیر توسعه کسب و کار اسنوا با تاکید بر این نکته که «ما در اسنوا قرار نیست لوازم خانگی بفروشیم، بلکه قرار است سبک زندگی به مشتریانمان ارائه بدهیم»، به تشریح چشم‌انداز سازمان و محصولات جدیدی که به سبد لوازم خانگی اسنوا اضافه خواهد شد، پرداختند.

در حاشیه این گردهمایی از فروشگاه‌های منطقه غرب و شرق تبریز بازدید به عمل آمده، گفتگوهای صمیمانه‌ای با مشاوران فروش صورت گرفت و راهکارهای آنها شنیده شد.

لازم به ذکر است در این گردهمایی برترین مشاوران فروش، برترین کارشناسان و برترین مدیران شعب منطقه، توسط جناب آقای موسوی‌نیا مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین از طرف تیم تولید محتوای اسنوا هدیه برنده‌ مسابقه عکس ویترین شب یلدا به آقای شعبانی، مشاور فروش فروشگاه فرانچایز هادیشهر آذربایجان شرقی تقدیم شد.

3 دیدگاه دربارهٔ «گردهمایی آموزشی خانواده بزرگ مشاوران فروش منطقه شمالغرب کشور»

  1. آموزش ی که توسط جناب آذین و گروه وینگ ارائه میشه بسیار روان و با مفهوم و راحت قابل درک و هضم است ،فکر میکنم کتابهای زیاده ورق میخوره و سایتهای زیادی مرور میشه و چکیده مطالب که خیلی روی انها کار میشه تا از هر نظر راحت بیان و درک بشود ،و این یعنی زحمت زیاد که برای این مطالب کشیده می شود ،امیدواریم قدر بدونیم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا