Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

گردهمایی مشاوران فروش منطقه کرج


گردهمایی مشاوران فروش منطقه کرج با حضور ۱۵۰ نفر از مشاوران و کارشناسان استان‌های البرز، قزوین و زنجان در سالن امام خمینی پردیس منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد.

آقای طیبی مدیر فروش کشوری، آقای متقی‌فر مدیر دپارتمان توسعه و تکنولوژی اسنوا و آقای حسنی مدیر منطقه کرج در این گردهمایی حضور داشتند.

آموزش محصول، انجام رول پلی فروش و برگزاری مسابقه ویژگی‌های محصول با مشارکت مشاوران و کارشناسان منطقه از جمله برنامه‌های این گردهمایی بود.

یکی از اهداف مهم گردهمایی کرج تقویت فرآیند ارتباط‌سازی بین مشاوران استان‌های البرز، زنجان و قزوین به منظور آشنایی با مدل کاری همکاران و استفاده از تجارب یکدیگر بود.

آقای طیبی در سخنرانی خود ضمن تشریح برنامه‌های آتی شرکت، از همه مشاوران فروش منطقه برای طرح ایده‌ها و نظرات به‌منظور بهبود عملکرد فروش منطقه دعوت به عمل آوردند.

آقای نجابت رئیس شعبه البرز نیز در سخنان خود برقراری تعادل بین ارتقای عملکرد و توجه به پلن فروش توسط مشاوران را امری مهم و ضروری دانستند. همچنین آقای آچاک رئیس شعبه قزوین_زنجان به نیازسنجی مشتری و توجه به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان برای خدمت‌رسانی بهتر به مصرف کننده اشاره کردند.

در پایان گردهمایی از مشاوران و کارشناسان فروش برتر ۶ ماهه ابتدای سال در منطقه کرج تقدیر شد.
لازم به ذکر است مشاوران بر اساس محتوای آموزشی این گردهمایی آزمونی را سپری کردند.

1 دیدگاه دربارهٔ «گردهمایی مشاوران فروش منطقه کرج»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا