Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

وبینار آشنایی با محصول اسنوا برگزار شد

وبینار آشنایی با محصول ویژه کارشناسان فروش اسنوا روز چهارشنبه ۳ دی ماه به مدت ۳ ساعت برگزار شد.

در این وبینار کارشناسان در خصوص آخرین موضوعات تخصصی محصولات برودتی، گازسوز، شوینده و صوتی تصویری اسنوا، توسط آتوسا حلاج باشی مربی آموزش، آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

ما در آکادمی وینگ همیشه در حال آموزش و هدایت مشاورین فروش، کارشناسان، مدیران شعب و مدیران منطقه هستیم.

در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد خوشحال می شویم در زیر، نظر خود را برای ما ارسال کنید.

3 دیدگاه دربارهٔ «وبینار آشنایی با محصول اسنوا برگزار شد»

  1. زهرابهزادی

    زبان بدن درارتباط غیرکلامی شبیه شناخت وروانشناسی شناخت انسانهادرعرفان هست وبه حس ششم وقلب وناخوداگاه انسان برمیگرده که گاهی باتمرکزبه انسان دروغ نمیگه.من واقعااحسنت میگم به اساتیدامرفروش وانتخاب موضوعات که عمیق بهش پرداختن.فقط ممنون میشم گیف واستیکرای بیشتری درموردزبان بدن دراختیارمون بذارین

  2. زبان بدن یک غریزه شخصی همانند گریه کردن و خندیدن همراه ما از ابتدا بوده و هست وما تنها با استفاده از این ارتباط غیر کلامی یاد می گیریم، چطور تجربه بهتری در ارتباط با مشتری با تسلط به این علم بدست آورده و در مذاکره فروش با هماهنگی بیشتر بدن و افکار ما برنده یک نتیجه بهتر باشیم.
    ممنون از شما… .

  3. زبان بدن به خودی خود معرف و توصیف کننده ماهیت درونی خودش است . اگر آن را معکوس کنیم تفهیم راحت تری از آن در دسترس قرار میگیرد: بدن و زبان آن؛ یعنی بدنی که زبان دارد و حرف میزند. تحریف درباره آن بسیار زیاد میتوان بیان کرد . خلاصه ترین آن از نظر من این است که بدن طوری حرکت داشته باشد که با موضوع مرود نظر ارتباط سازی مستقیم و به تنهایی بتواند گویا و کمک کننده در امر مورد نظر باشد.
    یاحق

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا