Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

مسیر آموزشی زبان بدن

۹۳ درصد معاملات بدون کلام انجام می گیرد. اگر این امر را درک کنید موفق خواهید بود. اینجا اهمیت زبان بدن مشخص می شود. در این محتوا شما را در مسیر آموزشی زبان بدن قرار خواهیم داد.

زبان بدن و فروش دو مفهوم جدایی ناپذیر از هم هستند. در این مسر آموزشی سعی خواهیم کرد شما را با این مفهوم آشنا کنیم تا حرکات بدن باید در وجود شما نهادینه شود تا بتوانید به صورت خودآگاه در شرایط مورد نیاز از آن بهره ببرید.

در این مسیر آموزشی شما را با اجزای آن آشنا خواهیم کرد. بخشی از این محتوا برای عموم در دسترس است و بخشی از آن ویژه مشاورین فروش اسنوا است.

 

جهت دسترسی کامل به محتوا و دریافت امتیاز ارزیابی لطفا وارد شوید | بعد از مطالعه هر درس در پایان روی گزینه “این دوره را کامل مطالعه کردم” کلیک کنید.

0% تکمیل‌شده
0/16 مرحله

 


محتواهای مرتبط با زبان بدن:

27 دیدگاه دربارهٔ «مسیر آموزشی زبان بدن»

  1. من تو سمینار.کنفرانس و کارگاهای زیادی در مورد فروش و افزایش فروش و…شرکت کردم تو همه شون هم به این نتیجه میرسیدیم اگر آموزش مداوم به نیرو داشته باشیم و همیشه سازمان فروشمون رو آپدیت کنیم از بازار عقب نمیمونیم.ولی از طرفی هم کارفرماها معتقد بودن که اینا ترفندی برای فروش پکهای آموزشی به کارگاههاست.
    اما از وقتی وارد مجموعه اسنوا شدم بخاطر آموزشهاشون،با تمام وجودم به کارایی آموزش در نیل به موفقیت پی بردم.

  2. زبان بدن مجموعه ای از روابط عیر کلامی که در ارتباط با بدن ،فضا یا محیط اطراف وزمان انجام آن را شامل می شودهمچینین شخص تاثیرگدار تر هست که با رفتار آینه ایی طرف مقابل پیعام های درست را انتقال دهد و با مشاهده تنها یک پیام غیر کلامی،واکنش نشان ندهد

  3. با سلام
    خدا قوت به تمام کسانی که در جمع آوری این مطالب مفید همکاری کردن
    مطالب بسیار آموزنده و مفید بود
    مخصوصا نباید های زبان بدن
    که با مطالعه این نکات کلیدی میتونیم ارتباط درستی با مشتری ها داشته باشیم

  4. سلام و عرض ادب خدمت جناب آذین و سرکار خانم حلاج باشی و تمامی افرادی ک در گرد آوری این مجموعه ها تلاش می‌کنند .بسیار عالی و منظم و سازماندهی شده بود .ممنونم

  5. سلام وقت بخیر
    هر کجا این مطلب رو میزارم کسی جوابگو نیست

    یکی از آیتم ها نمیاد بالا به اسم تفاوت فرهنگ ها لطفا پیگیری کنید من همه رو ادامه دادم واین مورد نمیشه که میخوام گواهینامش رو بگیرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا