Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

همه چیز در مورد جا پودری ماشین لباسشویی اسنوا

یکی از بخش های ماشین لباسشویی، جا پودری آن است.

جاپودری انواع و اشکال گوناگونی دارد که در برندهای مختلف، متفاوت است.  بسیاری از افراد استفاده درست از جاپودری لباسشویی خود را نمی دانند. ممکن است این اتفاق به خاطر بخش های مختلف جاپودری یا طراحی گیج کننده آن باشد که در برخی مدل های لباسشویی حالتی لوکس به خود می گیرد. برخی نیز در نحوه پر کردن پودر یا نرم کننده و میزان مناسب آنها دچار اشتباه می شوند. در این یادداشت تصمیم داریم در خصوص جاپودری اطلاعات خوبی به شما بدهیم.

طرز استفاده از جاپودری

طرز استفاده صحیح از جاپودری لباسشویی بسیار حائز اهمیت است. استفاده صحیح به معنای این است که بدانید کدام ماده را در کدام بخش از جاپودری و به چه میزان بریزید و همینطور بعد از چه مدت به تمیز کردن و نظافت جاپودری لباسشویی خود اقدام کنید. معمولا محفظه جاپودری ماشین های لباسشویی به یا ۴ بخش تقسیم می شوند که هر یک از این بخش ها باید با ماده مخصوص به خود پر شود. در ادامه آموزش پر کردن بخش های مختلف جاپودری لباسشویی اسنوا را برای شما قرار داده ایم.

قسمت شماره ۱: بخش اصلی جای پودری است. پودر شوینده را باید در این بخش بریزید این بخش معمولا با علامت II نمایش داده می شود.

قسمت شماره ۲: در این بخش که کوچکتر از بخش اصلی است می توانید پودر شوینده را جهت پیش شستشو بریزید این بخش با علامت I مشخص می شود.

قسمت شماره ۳: در این بخش شما مایع شوینده یا نرم کننده را می ریزید. دقت کنید که به اندازه و تا خط مشخص شده که مقدار ماکزیمم را نشان می دهد باید آن را پر کنید. معمولا بخش نرم کننده با عبارت Softener و علامت یک ستاره (*) مشخص می شود.

قسمت شماره ۴: اهرم برای خارج کردن جا پودری. برای خارج کردن و درآوردن جاپودری از لباسشویی، ابتدا محفظه را تا انتها بیرون بکشید و سپس با یک دست اهرم را فشار دهید تا جاپودری آزاد شود و با دست دیگر آن را به بیرون بکشید.

به مشتری توصیه کنید جاپودری ماشین لباسشویی را تمیز کند

شستن جاپودری بسیار مهم است و باید به صورت دوره ای آن را در آورده و تمیز کرد. گاهی اوقات باقی مانده پودرها باعث می شود عملکرد جاپودری مختل شود. یا اینکه باعث می شود در این بخش مواد باقی مانده کپک بزند و باعث ایجاد بود بد شود. به همین منظور حتما باید آن را درآورده و کامل شست و شو داد. در ادامه نحوه تمیز کردن آن آمده است

۱- جاپودری را به روش بالا در آورده.

۲- آن را در داخل سینک ظرفشویی با آب ولرم قرار دهید و تمیز کنید.

۳- اگر جاپودری مدت هاست که تمیز نشده است، بگذارید مدتی در آب ولرم بماند تا رسوب های سخت شده نرم شوند.

۴- قسمت های جدا شونده که در داخل بخش های مختلف جاپودری قرار می گیرند را با برس یا مسواک بسابید.

۵- تمامی اجزا را آبکشی کرده و بگذارید تا خشک شوند.

۶- داخل محفظه خالی جاپودری درون لباسشویی را نیز نگاه کنید و با برس و دستمال آن را تمیز کنید.

دانستن این اطلاعات می تواند به مشتری در انتخاب بهتر کمک کند.

11 دیدگاه دربارهٔ «همه چیز در مورد جا پودری ماشین لباسشویی اسنوا»

  1. ابوالفضل سرلک

    سلام وقت بخیر
    از جاپودری نشت آب داره باز کردم همه چیز چک وتمیز کردم درست نشد بازم نشت داره
    احساس میکنم اون لوله زیر قسمت آبی رنگ که نقش کشو رو داره شکسته
    امکان داره از اون لوله عکس بفرستید برام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا